Joi, 12 Octombrie 2017 14:29

O provocare în pas cu trendurile: cum să lansezi o gamă de snacking? (2)

Citiți prima parte a articolului AICI.

 

Cum să promovezi produsele de tip snacking?

Odată cunoscut publicul căruia i te adresezi cu acest tip de produse, pasul următor firesc este de a identifica în alimentația zilnică a acestor persoane acele carențe pe care le poți corecta prin oferta de produse și de a urmări obiceiurile alimentare pentru a știi cât mai multe despre modul în care ei ajung la produsele dorite, momentele din zi și factorii care contribuie la decizia de cumpărare.

La rândul lor, campaniile de comunicare destinate lansării acestei noi game de produse – snacking – trebuie să țină cont de activitățile zilnice ale publicului țintă și trebuie să îi găsească pe clienți acolo unde au o fărâmă de timp pentru aceste informații.

Folosirea ambalajelor ca și mijloc de comunicare a celor mai importante caracteristici poate simplifica activitățile de promovare, mai ales în cazul produselor care se vor așeza în vitrine cu autoservire, unde intervenția vânzătorului nu este posibilă.

Crearea de noi combinații și versiuni noi ale meniurilor, pentru a asigura diversitatea necesară unui consum zilnic, crește șansele de fidelizare a clienților și evită acele momente în care clientul din fața vitrinei nu știe ce să aleagă, întrucât le-a încercat pe toate deja. Acțiunile de cross-selling (oferirea unui produs complementar, la un preț special) și up-selling (meniuri speciale pentru servirea în locație, cu gramaje diferite) sunt de obicei soluția salvatoare.

Clasificarea sau gruparea produselor de tip snacking în funcție de consumatorii pe care îi targetezi poate, de asemenea, să simplifice comunicarea. Crearea unei nișe speciale a snack-urilor gluten free este una dintre modalitățile cel mai des întâlnire, însă la fel de bine primite sunt și clasificările în baza categoriilor de vârstă: snack-uri bio sau porționate în bucăți mai mici individuale sau în ambalaje colorate pentru copii, snack-uri pentru adolescenți, în ton cu trendurile actuale din filme și alte programe, snack-uri to go pentru adulți grăbiți, snack-uri hipocalorice pentru cei care țin la siluetă, vegane sau vegetariene și lista poate continua.

Așadar, dacă te-ai decis să reîmprospătezi gama de produse oferite clienților, analizează cu atenție și lansează în forță o gamă de snack-uri. Iar dacă îți lipsește rețetarul și inspirația pentru a crea aceste produse, te așteptăm la cursul dedicat organizat de Asociația PanGastRo și susținut de un renumit formator din Germania, în perioada 7-8 noiembrie, la Odorheiu Secuiesc. Detalii: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau 0756-610.883

 

Republicarea conținutului website-ului www.gastromedia.ro este permisă în limita de 400 de caractere, cu precizarea sursei și inserarea unui link spre www.gastromedia.ro.

 

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…