Marți, 07 Noiembrie 2017 10:09

Patru strategii eficiente pentru îmbunătăţirea fidelităţii clienţilor (1/2)

Fidelizarea clienţilor este un obiectiv de bază al oricărui manager de restaurant sau bar. O statistică publicată într-un articol QSR Magazine intitulat „Goana pentru loialitatea clienţilor pe termen lung”, indică faptul că clienţii fideli cheltuie în medie cu 67% mai mult decât clienţii noi.

Focusarea pe nevoile clienţilor şi adaptarea produselor şi serviciilor la aceste nevoi, în scopul de a-i determina pe aceştia să revină, este esenţială în dezvoltarea afacerilor de profil. Site-ul restaurantnews.com a identificat patru strategii eficiente pe care le puteţi aplica în acest scop.

 

 

  1. Perfecţionaţi experienţele oaspeţilor

11111

 Cel mai important lucru de făcut pentru menţinerea fidelităţii clienților este de a face ca experiențele lor avute în localul dumneavoastră să fie cât mai perfecte posibilă. Desigur, nici un restaurant nu poate fi perfect tot timpul, dar există modalități de a minimiza experienţele negative ale oaspeților. Serviciile excelente, calitatea, atmosfera şi curăţenia sunt printre semnele distinctive ale fiecărui restaurant. Urmăriţi îndeaproape fiecare amănunt pentru a vă asigura că nu există defecte în niciunul dintre aceste domenii de bază.

Investiţi în personalul dumneavoastră asigurându-le accesul la programe coerente și temeinice de pregătire. Recompensaţi membrii personalului care depășesc așteptările clienților. Simplificaţi meniurile, creşteţi efectivul personalului în perioadele mai aglomerate. Organizaţi cât mai eficient fluxul din bucătărie cu scopul de a evita întârzierile inutile în servire, dar şi de a nu afecta calitatea şi consistenţa preparatelor.

 

  2. Recompensaţi clienţii prin programe de loializare

 Aloha Customer Loyalty CardProgramele de loializare sunt o modalitate bună de a stimula clienţii să revină în locaţia dumneavoastră, precum și de a le mulțumi pentru încrederea acordată. De exemplu, un studiu realizat de FastCasual a arătat faptul că, dintre toate tipurile de comenzi (servire în locaţie, livrare la domiciliu, ridicare personală), membrii programelor de loialitate au cheltuit în medie cu 2,14 dolari mai mult pe tranzacție, chiar şi după contabilizarea tuturor reducerilor sau recompenselor aplicate comenzilor respective.

Spre deosebire de cartelele din plastic sau hârtie, care pot fi adesea pierdute, uitate sau nefolosite, programele de loialitate digitalizate fac mai ușoară urmărirea achizițiilor efectuate de clienți și a recompenselor acumulate de aceştia, uşurând totodată modalitatea prin care oaspeții pot beneficia de aceste programe. Cheile succesului unui program de loialitate sunt: oferirea unor recompense pe care oaspeții le consideră utile, uşurarea modalităţii prin care clienţii pot utiliza beneficiile oferite, eficientizarea gestionării şi administrării programelor de fidelitate de către personalul locaţiei.

 

 

 Republicarea conținutului website-ului www.gastromedia.ro este permisă în limita de 400 de caractere, cu precizarea sursei și inserarea unui link spre www.gastromedia.ro.

 

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…